woensdag 20 maart 2019

Aliexpress voor in de klas. #mijnaankopen

Ik ben sinds enkele jaren een fan van de website Aliexpress. Ik kocht al enkele leuke, handige zaken voor in mijn klas via Aliexpress.

Kocht jij al handige zaken voor de klas op aliexpress? Indien ja, wat dan? Reageer gerust in reacties!







Ik zet enkele zaken op een rijtje. De prijzen die erbij staan, zijn de prijzen die ik betaald heb. Het zou kunnen dat de prijs ondertussen al veranderd is.

Werkt goed! Blijft ook mooi hangen aan mijn bord. 

Leuk om te gebruiken bij allerlei woordspelletjes. Degelijk materiaal!

  • stoffen vlaggen, €2,46  Deze vlaggetjes hangen in mijn klas ter opvrolijking van mijn boekenhoek. Stevige stof, mooi afgewerkt!


  • Dixit spelkaarten,  €5,31  Zeer mooi vormgegeven kaarten, duidelijke afbeeldingen. Komen aan in een stevige kartonnen doos.










  • Smartgame, €1,61  Opdrachtenboekje wat klein, maar een kopiemachine doet wonderen!


  • IQ-puzzel,  €0,91 Idem als bij de andere smartgame: een wat klein instructieboekje. Ik vergrootte deze naar 15x15cm, lamineerde ze en maakte ze aan elkaar vast met een ring.

  • IQ cars, €3,40 Goed materiaal, stevige doos, goed opdrachtenboekje. Kleuren kloppen wel niet altijd. Eerder de lengte van de auto's is belangrijk.


  • Muursticker uiltjes, €2.60 Zeer mooi! In verschillende stukken geleverd. Eenvoudig om op te hangen.








6 opmerkingen:

  1. Hey, ik zag dat jij ook de IQ-puzzel Crazy Curves hebt gekocht bij Ali.
    Ik heb deze vorig jaar ook besteld, maar helaas zat er bij mij geen instructieboekje bij. Contact met de leverancier heeft helaas ook geen boekje opgebracht.
    Zou je het zien zitten om het instructieboekje in te scannen en door te mailen?

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Daisy, Ik wil gerust kijken om dit in te scannen voor je.
      Geef je me een mailadres, zodat ik het kan doormailen?

      groetjes

      Verwijderen
  2. Dag Annelies
    Bedankt voor je reactie! Mijn mailadres Daisy.van.assel@sintlaurens.be

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga voor je aan de slag, je mag eerstdaags een mailtje verwachten!
      groetjes

      Verwijderen
  3. Toffe ideetjes! Ik heb ook al wel wat gekocht, maar mijn favorieten zijn sleutelkoorden (voor groepswerk), roze en paarse pennen (voor de verbeterhoek) en zakjes om uitgevallen tanden in mee te geven 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe ideetjes! Ik heb ook al wel wat gekocht, maar mijn favorieten zijn sleutelkoorden (voor groepswerk), roze en paarse pennen (voor de verbeterhoek) en zakjes om uitgevallen tanden in mee te geven 😉

    BeantwoordenVerwijderen