zaterdag 26 januari 2019

Toetsenbordninja, update!

Ik gaf afgelopen week een schrijfopdracht in mijn klas. De leerlingen gingen aan de slag op een computer om een krantenartikel te schrijven over een eerder gelezen verhaal rond de planeet Mars.

Ik merkte echter al snel dat de leerlingen vele leestekens niet wisten staan op het toetsenbord.
Daarom maakte ik nog een extra wandplaat rond het toetsenbord.  De wandplaat kun je onderaan dit bericht gratis downloaden. Ik vergrootte de wandplaat wel op A3. Deze wandplaat werd opgehangen naast de toetsenbordninja die ik enkele weken geleden deelde.
























De leerlingen konden meteen beter aan de slag met het toetsenbord!
Het bestand is hier te downloaden. 

Volg je mijn instagram trouwens al? juf_annelies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten